2015. július 16., csütörtök

3.rész

Este alig aludtam valamit. Nem bírtam aludni a boldogságtól. Kendall még aludt én meg nem akartam fel kelteni. Meg néztem a facebookom és tele volt a tegnap este randimmal. Írtak olyanokat,hogy "Ki ez a ribanc?" "Biztos csak Daniel pénze érdekli." Én ezeket kerek szemmel néztem. De volt köztük olyan is hogy, "Nagyon cukik együtt" "Össze illenek." Ezek jól estek. Felkeltetem Kendallt hogy,nézze meg ő is. 

-Mennyi féltékeny ember van!-mondja mérgesen

-Engem nem érdekel. Azt gondolnak amit akarnak. Együtt se vagyunk Danielel.

-És mikor mentek második randira?

-Nem tudom.-írtam egy SMS-t Danielnak hogy, "Jó Reggelt" Aztán le mentünk  Kendallal reggelizni. A nagyi palacsintát csinált nekünk. 

-Valaki telefonja csörög.-mondja a nagyi

-Ez az enyém.-mondom,és már rohanok fel vidáman.-Halló? 

-Gratulálok neked és az új pasidnak.-mondja Götze.Mikor meg halottam a hangját egyből el ment a vidámságom. Előszőr nem tudtam,hogy mit mondjak.

-Csak ezért hívtál?

-Igen.Miért mire számítottál?  

-Semmire...

-Arra talán, hogy majd meg kérlek,hogy szakíts vele? Vagy mi?

-Nem! És amúgy együtt se vagyunk.-és le tettem a telefont. Neki dobtam a párnának és vissza mentem reggelizni. Már nem voltam boldog.Le hajtót fejel mentem be a konyhába.

- Mi a baj?-kérdezi Kendall

-Semmi.. 

-Ki hívott?-kérdezi a nagyi

-Mario.

-Mit akart az a szemét?

-Gratulált nekem és Danielnek. De együtt se vagyunk!-mondom mérgesen

-Nyugi Shophia. Nem kell vele törődni.Mennyünk vásárolni ma. Na benne vagy?-kérdezi Kendall

-Mennyünk.-fel mentünk a szobámba,gyorsan át öltöztünk.Meg néztem a telom,hogy írt-e Daniel de nem.. Gondolom még alszik. El mentünk a közeli plazába.  



Én vettem egy fekete trikót egy rövid kék farmer nadrágot és egy virágos rövid ujjút.
Kendall vet egy Miki egeres pólót,egy virágos egybe ruhát és egy egy kék Vans cipőt. Vásárlás után elmentünk a KFC-be. Az egyik asztalnál meg láttam Danielt egy barna hajú,ázsiai kinézetű lánnyal.


-Áj!-teszem a kezem Kendall elé.

-Mi az?

-Nézd,ott van Daniel egy lánnyal.

-Az meg ki?

-Nem tudom. De nem úgy néz ki mint ha a testvére lenne...

-Menny oda hozzá.Tegnap még veled randizott most meg ezzel?-igaza volt Kendallnak és oda mentem.

-Ez mi? Tegnap velem randiztál,most meg vele?-kiabálom,mérgesen

-Shophia..Ez nem az aminek látszik. Ő nem a barátnőm.

-Persze.. Én meg még azt hittem,hogy lehet köztünk valami..De semmi..-sírva fakadtam.Ki rohantam a KFC-ből. Kendall jött utánam. Ki rohantam a plazából.. 

-Áj Shophia.-rohan utánam Kendall.Megáltam és csak sírtam. Kendall át ölelt és az ő vállán sírtam ki magam. Szép lassan haza mentünk.Én egyből a szobámba mentem. Le feküdtem az ágyra és sírtam. A párnám már tiszta könny volt,de nem érdekelt. Azt hittem,hogy szeret. Kezdtem bele szeretni de felesleges volt.. A szívem megint össze tört. Kendall csinált nekem kaját. De nem voltam éhes.. Nem akartam enni. Kendall le ült az ágyamra próbált engem vigasztalni..

-Gyerekek,gyertek le.-jön be a nagyi a szobámba.

-Minek?-kérdezem sírva

-Ezt látnotok kell.-fel keltem az ágyból,le töröltem a könnyeim. De a szemem tiszta piros volt.  

-Shophia leszel a barátnőm?-Daniel állt az ajtóba egy csokor virággal a kezében.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése