2015. július 14., kedd

2.rész

Reggel egyből felhívtam Kendallt.

-Halló?-szól bele álmos hangon

-Gyere át!

-Te hülye vagy.. Reggel hét óra van.

-Nem baj. De mesélni akarok valamit.

-Jó,majd tízre át megyek. Na szevasz.-Kendall le is tette a telefont. Meg néztem,hogy este milyen SMS-t írt Mario. "Itt maradt egy pólód"Ez állt benne. Kicsit fel ment bennem a pumpa mert azt hittem,hogy valami mást írt,valami jobbat,de érzem hogy,már teljesen el felejtett..Lettem a telefont a kislámpám mellé,bele bújtam a nyuszis a mamuszomba és le mentem a konyhába.Papa már lent volt és evett.

-Mit eszel?-kérdezem kiváncsian

-Tojás rántottát. Kérsz?

-Nem köszi.-oda mentem a hűtőhöz kinyitottam és ki vettem belőle a tejet.A pultról meg a gabona pelyhet. Le ültem papával szembe és elkezdtem enni.

-Hallottam,hogy szakítottál a barátoddal.

-Ja.Igen.-és folytatom az evést.

-És nem vagy szomorú?

-De...Vagyis már nem annyira. Tegnap meg ismertem egy srácot  és ma elvisz egy randira.

-Az szuper.-ezzel néma csönd lett.Csöndbe ültünk egymással szembe és ettünk.

-Megyek fel.-állok fel az asztaltól.

-A mosogatóba való a koszos tányér.-szol utánam papa

-Boccsesz.-vissza rohantam,be tetem a mosogatóba és már rohantam is fel. Egyből meg néztem a telom,hogy hívót-e  valaki vagy SMS-t kaptam-e. De semmi. Fel vettem egy supermanas trikót és egy hosszú kék farmert. Megint fel hívtam Kendallt.

-Mikor jössz?

-Most öltözöm utána még kajálok.

-Siess.

-Jó. De miért kell ennyire sietnem?

-Majd el mesélem.

-Jó.-Kendall le tette a telefont. Betettem Lady Gagatól a  Poker Facet. Elkezdtem énekelni és ugrálni az ágyon. 

-Shophia jól vagy?-jön be a szobámba a nagyi

-Igen.-és tovább énekeltem

-Hogy hogy ilyen boldog vagy?

-Nem tudom. Egyszerűen csak boldog lettem.-és levettem a hangerőt a zenéről.

-Már el is felejteted Mariot?-ül le az ágyamra a nagyi

-Még nem.Csak nem fogok utána sírni.-ülők le a nagyi mellé

-Helyes,helyes.Ügyes kis lány vagy te.Mondta a papa,hogy ma randira mész. Kivel?

-Daniel Kelleyel.

-A színésszel?-kérdezi a nagyi nagy  kerek szemekkel. 

-Igen.Tegnap ott volt a bárban,és beszélgetünk és hát el hívott egy randira.

-És tudod már,hogy mit veszel fel?

-Még nem.De majd Kendall segít.

-És hová visz? 

-Még azt se tudom.-meg szólalt a csengő.-Ez Kendall lesz.-és már rohanok le,hogy ajtót nyissak neki.

-Kendall.-ugrok a nyakába

-Mi volt olyan sietős?

-Elmondom.-fel mentünk a szobámba és mindent el mondtam neki,Mariotól kezdve Danielig. Kendall csak nézet.

-Akkor ti most jártok?

-Nem.

-És ha lesz második randi akkor már járni fogtok?

-Passz.Lehet, nem biztos.Segíts ruhát választani.-kihoztam a szekrényemből az összes egybe ruhámat.Volt közte olyan is amit Mariotól kaptam de azt félre dobtam. Végül 2 óra múlva kiválasztottuk,hogy melyi ruhát vegyem fel.Egy sima fehér egybe ruha lett a kiválasztott. 


-Szép vagy Shophia.-ölel meg Kendall

-Köszönöm. Szerinted Danielnek is tetszeni fog?

-Szerintem igen.-meg szólalt a csengő.Mondtam Kendallnak,hogy nyissa ő ki,nekem még kell pár perc.
++++Daniel szemszöge++++
A szívem ezerrel vert.Nagyon izgultam.Meg nyomtam a csengőt.Egy szőke lány nyitott ajtót.

-Szia,én Kendall vagyok,Shophia legjobb barátnője.Tudom kivagy nem kel bemutatkoznod.

-Szia.Akkor jó.

-Hova viszed Shophiat?

-Egy étterembe. Shophia hol van?

-Mindjárt jön.-Shophia pont akkor jött le a lépcsőn.Mikor meg láttam tátva maradt a szám. Nagyon szép volt. Örültem neki,hogy vele lesz randim.

++++Shophia szemszöge++++
Amikor meg Láttam Danielt mint ha száz lepke repkedne a hasamba. Olyan helyes volt meg minden.

-Gyönyörű vagy.-mondja Daniel

-Köszönöm.Te meg helyes.

-Na menjetek már.-mondja Kendall. Én csak Daniel szép kék szemét néztem és mosolyogtam.

-Na menjünk.-fogja meg a kezemet.Be ültünk az autójába és el vitt egy csodás éterembe.Az egész éterem nagyon szép volt. A kaják is jók voltak. 

-Kendallnak szép modell arca van.-mondja Daniel

-Tudom. Minden vágya,hogy modell lehessen.

-Ha segítek neki nem haragszol meg rám?

-Nem.Miért haragudnék meg?

-Mert nagyon be jössz.-teljesen el pirultam.Szóhoz se tudtam jutni.

-Ad ide a telod.-nyújtom a kezem.

-Tessék de miért?

-Bele írom a számom.

-Akkor te is ad ide a te telod.-egymás telojába be írtunk a telefon számunkat.

-El jössz velem egy második randira?

-El. És hová?-tiszta kíváncsi voltam,hogy mi lesz a második randink 

-Mozi?

-Tökéletes.-mosolygok rá. Be fejeztük a vacsorát és Daniel haza vitt.

-Majd hívlak.-mondja

-Én meg írok SMS-t.

-Jó.-bele néztem a szemébe és meg csókoltam. A csókja nagyon jó volt.

-Boccs.-mondom

-Mi boccs? Nekem tetszett.Most Daniel csókolt meg.Át karolta az oldalam és meg a nyakát. Éppen akkor jött ki Kendall.

-Ti miért az ajtóba csókolóztok?Bent is lehet.Nem harapok

-Te mit keresel még itt?-kérdezem

-Nagyidal beszélgetem.

-Nagyidal?-kérdezi Daniel

-Igen.Én a nagy szüleimmel élek.

-Hogy hogy?

-Anyám 10 éves koromba meg halt,apám meg Olasz országba költözött.

-Sajnálom.-Daniel meg ölelt.

-Na én megyek.-köszönök el Danieltől.

-Szia majd hívlak.-mondja

-Szia.-Én bementem ő meg haza ment. 

-Na mesélj csak. Ma itt alszom.-mondja Kendall.El mondtam neki mindent részletesen.Közben szinte csak mosolyogni tudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése