2015. november 15., vasárnap

17.rész


Daniel karjaiban a legjobb volt ébredni. Ő még aludt. Nem akartam föl kelteni így óvatosan ki bújtam karjai közül és fel vettem a bugyim,meg Daniel egyik pólóját. Éreztem illatát ami nagyon jó volt. Halkan ki nyitottam a szoba ajtót és le mentem a konyhába. Lily már fent volt és egy huncut mosollyal fogadót.

-Lehetettek volna kicsit halkabbak is.-mondja nevetve Lily. Ezen még én is el nevetem magam. Fel ültem a konyha pultra és néztem Lilyt,hogy mi jót csinál,meg vártam,hogy Daniel fel ébredjen.

 Egy fél óra múlva Daniel is fel ébredt. Egy alsó gatyába jött le és olyan álmos szemei voltak.

-Jó reggelt kicsim.-jön oda hozzám és add egy puszit az számra. El pirultam. Daniel fel ült mellém és meg fogta a derekam.
-Jól áll neked a pólóm.-mondja mosolyogva és végig néz rajtam. Meg fogtam gyengéden az arcát közelebb húztam és meg csókoltam. Lily gúnyosan ki nyújtotta a nyelvét. Meg fogta a tányérját amin volt két szendvics és fel ment az emeletre. Mi le szálltunk a konyha pultról és kávét kezdtünk csinálni. Nagyon nem tudtam be indítani a kávé főzőt. Ott szerencsétlenkedtem vele.
-Gyere velem.-mondja Daniel és meg foglya a kezem. Nem tudtam mit akar.

Fel érve a fürdő szobában lyukadtunk ki. Meg engedte a fürdőkádba a vizet és hozott be gyertyákat. Fényes nappal gyertya fénynél fürdőztünk. A kád tiszta hab volt. Le vettem a pólóm és az alsó részem és bele ültem a meleg habbal teli kádba. Utánam ő is be szált. Nagyon romantikus volt azt el nézve,hogy be sütött a nap az ablakon. Térdem fel húztam a nyakamig és úgy ültem.
 Mikor már kezdet ki hűlni a kád ki szálltunk belőle és magunkra csavartunk egy-egy törölközött. Aztán be mentünk Daniel szobájába és öltözködni kezdtünk.

-Mit csináljunk ma?-kérdezem.Daniel csak meg vonta a vállát miközben húzta fel a nadrágját. Az egész napot vele akartam tölteni de nem volt semmi ötletünk.
-Várj,el mehetnénk ma ilyen graffitis helyekre és csinálhatnánk pár képet,hogy emlékezünk a mai napra.-találtam ki

-Ez tetszik. És mind kinyomtatjuk őket és bele tesszük egy  albumba mint a szerelmesek. Lilynek van fényképező gépe,kérd el tőle nyugodtan.-mondja Daniel. Oda mentem hozzá és meg öleltem. Nekem ő volt a tökéletes pasi.

Át mentem Lily szobájába és el kértem tőle a fényképezőt. Olyan kedves volt és oda adta. Lilynek retro fényképezőgépe volt.  Aztán vissza mentem Danielhez és elindultunk a földszintre,hogy fel vegyük a cipőnk. Daniel apukája mérgesen várt minket.

-Daniel! Gyere ide!-mondja Pete. Egy másra néztünk és már tudtuk,hogy mi van. Nevetve mentünk be a konyhába. Meg csapta az orrunkat az a erős kávé szag.

-Bocsánat.-mondom

-Nem a te hibád..Meg értem,hogy szerelmesek vagytok,én is voltam szerelmes engem is teljesen meg őrjített.-mondja Daniel apukája. Erre nem tudtam mit mondani csak el mosolyogtam. Próbáltam vissza tartani a nevetésem.

Csak sétálgatunk California utcáin. Nyakamba a fényképező géppel. Kerestünk egy olyan helyet ami tele van sok graffitivel. De a graffitin kívül fotóztam mást is. A felhőket,a tájat a sok embert.
Imádok fotózni,mindig is profi fotós szeretem  volna lenni. El mentünk a vonat állomáshoz. Ott annyi graffiti volt,még a vonatra is volt fújva. Mindent meg örökítettem. Találtunk egy olyan grafitit ami egy nagy hippi jel volt és körülötte tűz csóva. 

-Állj oda.-mondom Danielnek. Oda állítottam a hippi jel elé.-Mosolyog is.-hajtom a fejem a bal vállamhoz. Be állt normálisan még erőltetett az arcára egy mosolyt is.-Ezt a képet ki fogom nyomtatni egy részt ki ragasztóm a szobám falára,hogy mindig velem lehess még akkor is ha filmet forgatsz a világ túlsó felén. 
 

     

2 megjegyzés: