2015. augusztus 16., vasárnap

8.rész

 ++++Shophia szemszöge++++

Mikor be léptem a házba néma csend volt. Kicsit meg ijedtem,hogy miért van ilyen nagy csend meg,hogy miért áll az az autó a házunk előtt. Még a cipőmet se vettem le csak el indultam a konyha felé. Be érve a konyhába mindenki engem nézet. Szerintem a Nirvanas felsőmet nézték. De én először apát pillantottam  meg. Ennyi év után most mit keres itt?! Mit akar?! Csak ezek jártak a fejembe.

-Szia Shophia.-köszön nekem. Fel állt majd elindult felém.
-Állj!-mondom majd hátralépek egyet.

-Tudom,hogy régen el mentem és nem hívtalak nem írtam még egy levelet se és ezt sajnálom,de csak az apád vagyok.-mondja. Én csak meg vontam a vállam. 

-Nem vagy az apám!Ha az is lennél akkor nem hagytál el volna 10 éves koromba! -mondom dühösen majd fel rohanok a szobámba. Becsaptam az ajtót és fel hívtam Kendallt. 
-Gyere át most!-mondom neki

-Mi a baj?-kérdezi

-Gyere át és meg tudod.-azzal ki nyomtam a telefont dühömben. Le dobtam a telefonom az ágyra és át vettem a pólóm. Kopogtak az ajtómon.

-Be jöhetek?-kérdezi az apám

-Nem!-ezzel az egy szerű válasszal utaltam arra,hogy mennyen innen. De ő persze,hogy be jött.
-Süket vagy?-kérdezem flegmán

-Shophie tudom,hogy haragszol és minden jogod meg van hozzá de azért jöttem mert helyre szeretném hozni a dolgokat és vissza költözni ide.-ezt még ugye ő se gondolta komolyan..
-Azt szeretném ha el jönnél vacsorázni velem és a barátnőmmel.-mikor meg halottam a barátnő szót azt hittem hülyét kapok.

-Mi van?! Neked van barátnőd?-kérdezem döbbenten

-Igen.

-Gratulálok...Ennyit jelent neked anya..

-Már 7 éve,hogy meg halt anyád. Túl kell ezen lépni. Én azt tettem.

-Látom..!!-mondom szem forgatva

-Akkor el jössz velünk vacsorázni?Kérlek.

-Oh ma nem jó mert Kendallal leszek,holnap se jó mert akkor meg Daniellel megyek egy koncertre..

-Holnap után?-kérdezi. Látom nagyon   szeretné azt a vacsorát..

-Jó..-mondom. Még dühös vagyok rá,de tényleg látszik rajta mennyire szeretné azt a vacsorát. 

-Akkor majd érted jövünk.-mondja.Közben Kendall is meg érkezett. A nagyi be engedte ő meg már sietett fel a szobámba. 

-Oh..Hogy ő a baj.-mondja Kendall.Apa ki sétált a szobámból.
-Csókolom.-mondja Kendall

-Szia.-azzal apa le ment a nagyiékhoz.

-Ő mit keres itt?-kérdezi Kendall

-Vissza jött,hogy "jó" apa legyen...-mondom.-Meg el hívott vacsorázni a barátnőjével..

-Van barátnője?-Kérdezi Kendall kerek szemekkel

-Igen..

-És el mész velük?

-Igen..De csak azért mert láttam rajta,hogy ő nagyon szeretné ezt a vacsorát.-erre már Kendall nem mondott semmit. Elővette a púderét a táskájából és be púderezte az orrát. Én csak néztem rá.

-Mi az?-kérdezi és el teszi a táskájába a púderét

-Semmi..

-Ki-é ez a Nirvanas felső?-kérdezi

-Daniel-é.-mondom mosolyogva

-Ti le feküdtetek?-kérdezi mosolyogva

-Nem.-mondom

-Akkor meg?

-Hosszú story..-meg fogtam a Nirvanas pólót és szépen össze hajtogattam

-Van időm,na mesélj.-mondja Kendall. Így el mondtam neki mindent ami náluk történt. Kendall csak röhögőt mikor mondtam,hogy Daniel nővére le öntött narancs lével. Amikor meg el mondtam,hogy az anyja milyen meg mit csinált el hordta mindennek. Annak meg nem örült,hogy annak a kurvának a koncertjére megyünk. De csak abban tudok reménykedni,hogy nem lesz ott Mario..    







2 megjegyzés: